mgetty chyba pri prijimani faxu

David Jez dave.jez na seznam.cz
Sobota Květen 4 15:40:40 CEST 2002

On Thu, May 02, 2002 at 03:18:12PM +0200, Vladimir Rengevic wrote:
> Pekny den ;o)

> To je problem, ze ludia nevedia faxovat. Normalny clovek strci papier do faxu,
> vytoci a spusti prenos. A vseci ostatny bezhlavo vykrikuju "dajte mi faxovy signal".
> A prave to je podstatne - ak modem zdvihne opyta sa na fax a ak nic nepocuje
> (a absolutne neocakava "inteligenta", ktory musi z najakeho dovodu pocut pipanie).
> Takze sa uplne normalne prepne na datovy prenos...
> Takze este sa da vychovat ludi posielajucich faxy a potom to ide 100% ;o)
  Dekuji vsem za postrehy, pristi tyden to vyzkousim pripadne se zase ozvu :)
btw. vim ze existuje volba data-only, ale cetl sem v nejake dokumentaci ze
fax-only neexistuje. Mozna je tedy dokumentace out of date. S tou rychlosti
je to ruzne, mel jsem to puvodne na maximu a na 56kb, ale chova se to tusim
porad stejne.
  Jinak diky za ten napad z lidskou neschopnosti - to nema chybu, vysvetlovalo
by to totiz proc se to chova nedeterministicky a nektere faxy dojdou a jine ne,
pripadne ruzne chybove stavy.

> Vlado
> ----
> Ing. Vladimir Rengevic
> GRAFON dtp studio
> Tranovskeho 19, Liptovsky Mikulas, Slovakia
> phone: +421/44/5526153, fax: +421/44/5621454
> mobil: +421/905/642799
  S pozdravem,
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz