oddelovac meny

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Pátek Květen 3 02:47:29 CEST 2002

ahoj,

hledam, jak nastavit numerickou klavesnici v X window systemu tak, abych
mohl klavesu tecku (del) pouzivat jako oddelovac meny. v locale jsem nic
takoveho nenasel (ale asi to tam bude) a navic nepredpokladam
implementaci v programech (konkretne 'sc' - spreadsheet).

nyni mi to pise carku ',', ja bych ale chtel, aby to psalo tecku '.' , v
konzoli je to v pohode. kdyz tak ted nad tim premyslim, tak bych to
videl na upravu klavesove mapy pro X nebo prenastaveni XF86configu, ted
tam mam:

Section "Keyboard"

    Protocol    "Standard"
    AutoRepeat  500 30
    Xkbkeycodes "xfree86"
    XkbTypes    "default"
    XkbCompat   "default"
    XkbSymbols  "en_US(pc105)+cz"
    XkbGeometry "pc"

EndSection

nejake napady, many, howta?
--
bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......
Registered linux user #217487