openmosix cluster (2 pocitace) -> nemigrujici procesy...

Pavel Machek pavel na ucw.cz
Pátek Květen 3 01:33:55 CEST 2002

Ahoj!

> mam dva pocitace, celer-333 a cel-1000...na obou openmosix kernel 2.4.17pre6
>
> problem je v tom,ze mi procesy nemigruji na mene vytizeny stroj...runon nebo
> mosrun -NODE mi jde...ale automaticky mi nemigruji...jako referencni
> programjsem vzal:
>
> awk 'BEGIN {while(1);}'
>
> ten jsem pustil na celer-333...load average zacal stoupak az se dostal tak k
> peti...(mosctl getload NODE vracel kolem 50ti)...u druheho pocice v
> clusteru vracel mosctl getload NODE nulu...i na mosmon grafu byl prakticky
> nezatizeny...

Mel jsem kdysi stary mosix, a nakonec jsem ho k migrovani donutil. Ten
awk ''... by se mohl pokusit odmigrovat. Nekde v procu ma takove veci
jako udaje o tom proc proces nemohl premigrovat.
									Pavel

--
(about SSSCA) "I don't say this lightly.  However, I really think that the U.S.
no longer is classifiable as a democracy, but rather as a plutocracy." --hpa