Klavesnice - kernel panic

Karel Dudasek dudasek na vtopu.army.cz
Pátek Květen 3 08:18:16 CEST 2002

On Fri, 3 May 2002, Petr Bravenec wrote:
> Já do toho nevidím, ale k čemu je na serveru klávesnice?
Protoze obcas je potreba kouknout se na sousedni stroj, ktery ma jen
seriovou konzoli a neni u toho zaucena obsluha.
Na virtualni konzole 9 ma nachystany spousteni minicomu na ten seriovy
port. Chodi se tam cca jednou za mesic.
Prekladal jsem jadro, jak chtel, ale klavesnice porad nereaguje.
Asi saham nekam jinam. Mam jeste jeden napad, ze zrusene klavesnice
vykucham jen radic s kabelem a bude se prehazovat kablik.

                             Karel Dudasek