Samba a zmena hesel

Tomas Kubr tkubr na seznam.cz
Pátek Květen 3 08:40:21 CEST 2002

Preji vam vsem hezky den a prosim vas o pomoc.
Mam server se sambou (ne PDC), ktery funguje, ale mam problem se zmenou
hesel z w95/98. Kdyz zadam v prikazovem radku prikaz NET PASSWORD
\\SERVER, tak se heslo zmeni, ale z ovladacich panelu pomoci "Zmenit heslo
do Windows" se nic nestane a funguje stale stare heslo. Kdyz zkusim zmenit
heslo z w2k, tak tam si muzu oznacit servery, kde se ma zmena provest a
heslo se zmeni. Pripada mi, ze kdyz neuvedu nazev serveru, tak to
nefunguje, ale ve w95/98 se pri zmene hesla do windows neda zadat nazev
serveru (aspon o tom nevim). Druhy problem mam s klienty DOS (bohuzel je
tady docasne musim mit). Do logu se jim obcas (asi 5x za den) zapise
"Connection reset by peer" a nikde jsem nenasel co to znamena. Predem vam
dekuji.
TK