GTK+ vs. Qt

David Kuzela xkuzd01 na vse.cz
Pátek Květen 3 11:29:51 CEST 2002

Igor Bujna pise:

> gtk si myslim ze chodi i pod windama, nebo se mylim??

AFAIK funguje, ale pro gtk1.2 je to hack jednoho cloveka (IIRC aby mu chodil
gimp) pro 2.0 se vyviji windowsova verze, ktera jeste neni (na rozdil od linuxove)
uplne stable, ale mela by byt co nejdriv.

[gtk http://www.gtk.org, pro win http://www.gimp.org/~tml/gimp/win32/]
--
                                                 David Kuzela
-=[david na kuzela.cz]=-=[ICQ][24470559]=-=[http://penguin.cz/~dawyd]=-