postfix a root

Martin Tomasek mtd na mk.cvut.cz
Pátek Květen 3 16:02:19 CEST 2002

> podle vasi deklarace je veskera posta pro roota presmerovana uzivateli
> postfix, to je prece na nic ! normalne to je prece OBRACENE ! postfix :
> root

no, ja bych kvuli tomu nekricel...

> pocita se s tim, ze se nikdo jako uzivatel postfix neprihlasuje, tak postu
> pro postfix dostane root ...

nemuze ji dostat, postfix nebezi pod rootem, tedy nemuze rootovi dorucit
vubec nic. nema na to prava.

> root : root moje.adresa na mailsrv.podnik.cz (tenhle postfix je v technologii
> a neni totozny s podnikovou postou)

to je, (jak je v i konfiguraci napsano), jediny mozny zpusob v ramci
postfixu, jak resit uzivatele root. primo mu dorucovat nelze, musi se na
nej dat alias.

--
Martin Tomasek, mtd na email.cz
BOFH excuse #191: