promenne a slozene zavorky v shellu

Jaroslav Snajdr jsnajdr na kerio.com
Pátek Květen 3 17:49:29 CEST 2002

David Rohleder wrote:

> Ahoj,
>
> potreboval bych takovou vec, priklad:
>
> P=0 ; { P=1 ; echo ahoj ; echo nazdar ; } | mail -s "$P" adresat
>
> a tak, aby P v subjektu bylo 1 a ne 0 a pritom, aby v tele mailu bylo
> ahoj a nazdar.
>
> Jsem z toho jelen. BTW: nechci pouzivat zadne trubky ani docasne
> soubory.

Bez docasneho souboru to asi nepujde - kam se ma jinam posilat vystup
toho skriptu v zavorkach? Bud do nejakeho souboru (nebo neceho jineho
schovaneho za file deskriptorem), nebo primo na stdin programu mail. No
a kdyz to ma byt na stdin nejakeho procesu, musi tento proces uz bezet s
nejakymi parametry prikazove radky. Tento parametr nemuze obsahovat
hodnotu, ktera bude spocitana az v dobe kdy proces uz davno bezi a
precetl si spoustu dat ze stdin.

-jns