Program (terminal) na komunikaci se socketem

Pátek Květen 3 18:53:15 CEST 2002

On Tue, 30 Apr 2002, Petr Simek wrote:

> mam socket kterym se komunikuje s nejakym programem (kavdaemon) a chci
> si overit jeho funkcnost. Hodil by se mi nejaky program, neco jako
> terminal (telnet, minicom) ktery by se dokazal k tomu socketu pripojit
> a to co napisu do nej posilal (pripadne plus local echo) a to co ze socketu
> vyleze mi vypsal.

Takovych programu existuji spousty. Muj oblibeny je netcat. Tusim, ze take
existuje neco jmenem socat nebo tak nejak. S jistym malym rizikem lze
pouzit i ten telnet (akorat nesmi protistrana poslat neco, z ceho by
telnet nespravne usoudil, ze se bavi s telnetovym serverem).