Program (terminal) na komunikaci se socketem

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Květen 3 19:47:33 CEST 2002

On Fri, 3 May 2002, Pavel Kankovsky wrote:

> Takovych programu existuji spousty. Muj oblibeny je netcat. Tusim, ze take
> existuje neco jmenem socat nebo tak nejak. S jistym malym rizikem lze
> pouzit i ten telnet (akorat nesmi protistrana poslat neco, z ceho by
> telnet nespravne usoudil, ze se bavi s telnetovym serverem).

Dik za radu. S tim netcatem (nc ?) to nechapu - ja mam UNIX socket jako
soubor a hledal jsem v man nc a nikde jsem nenasel zminku nebo parametr
kterym by se na ten soubor mohl napojit. Uspel jsem az se socat-em ..