CBQ, prakticky priklad

Zdenek Horak zhorak_konference na seznam.cz
Sobota Květen 4 16:56:29 CEST 2002

Dobry den,

mam priblizne takovouto strukturu site:

INTERNET ---- 64 kb/s
            - eth1 (213.x.y.z)
            -
            -
            ----------
            | RH 7.2 |
            ----------
            -
            -
            - eth0 (192.168.1.1)
    HUB ----- 100 Mb/s
    -
    -
    - PC1 (192.168.1.101)
    -
    -
    - PC2 (192.168.1.102)
    -
    -
    - PC3 (192.168.1.103)

Chtel bych nekoho zkuseneho poprosit, zda-li by mi mohl napsat, jak by
presne meli vypadat soubory pro CBQ, stale se mi zda, ze mi to
nerozdeluje. Chtel bych rozdelovat pouze prenos jdouci z internetu do
lokalni site (upload nekam ven me moc nemrzi). Muj pozadavek je, pokud
budou stahovat vsechny PC (1,2,3), aby se jim ta moje 64ka rozdelila
na tretiny a pokud bude pouze treba PC1, aby mu to slo celou 64kou,
dekuji moc. Verim, ze to pro nekoho z vas bude hracka.

S pozdravem
Zdenek Horak (horak na ders.cz)
DERS s.r.o. (http://www.ders.cz)