FritZ!X ISDN na 2lines od Telecomu a Mandrake8.2

n_petr na seznam.cz n_petr na seznam.cz
Úterý Květen 7 02:48:11 CEST 2002

Tak tohle jsem taky řešil. Nakonec jsem zjistil, že žádný capi.conf není
třeba, jen je třeba k sobě správně zkompilovat fxusb.o, capi4linux a nové
pppd. Odkazovalo mě to taky pořád na ten capi.conf a je škoda, že jsem se
nepodíval, když jsem to rozjel, jestli v něm přibilo něco nového. Mohl by
ses tam prosím podívat a poslat mi teďkon ten nefunkční capi.conf a potom
ten funkční capi.conf, až se ti to podaří rozjet. Jinak přesně tohle mi to
hlásilo, když jsem měl chybně zkompilovaný fxusb.o:

Plugin userpass.so loaded.
userpass: $Revision: 1.3 $
Plugin capiplugin.so loaded.
capiplugin: $Revision: 1.20 $
capiconn:  1.5
capiplugin: CAPI_REGISTER failed - CAPI not installed (0x1009) [No such
device or address (6)]

Máš správně linknutý ~linux ... tahle instalačka toho modemu si s tím neumí
poradit, když jedeš z jiného jádra.

Jo a pak mi to taky nechodilo, když jsem byl líný přejít z pppd 2.40 na
2.41. Na konec jsem si dal tu práci a ono se to rozeběhlo ;-).

Petr Novák <n_petr na seznam.cz> ... ;-) žabák v linuxu (-;