AN: dv_kamera-clanek-vyreseno

Pavel 'Goldenfish' Kysilka goldenfish na kanal.ucw.cz
Sobota Květen 4 17:20:28 CEST 2002

> rad bych napsal obsahlejsi clanek na tema zprovozneni dv kamery pod
> linuxem a umistil ho na server abclinuxu.cz .
> Problem je v tom, ze nemam odpovidajici HW a  ani DV-kameru.
> Pokud chcete vedet vice ci jste ochotni pomoci s zapujcenim daneho HW a
> kamery, podivejte se prosim na tento link :
>
> http://kanal.ucw.cz/goldenfish/dv_kamera.html

----- ANNONCE ---------------------------
dobry den,
diky vse za pozornost ohledne tohoto dotazu.
povedlo se mi najit (zatim jednu) nejmenovanou firmu a doslo k dohode.
vysledkem nebude jeden clanek, ale asi 4-5 minimalne.
prvni clanek by mel vyjit asi prespristi pondeli na abclinuxu.cz .koncem
pristiho tydne jdu sbirat data pro clanek. co tyden, to by mel vychazet
clanek na tyto tenmata.
tema clanku :
1)zprovozneni dv kamery pod linuxem
2)strihove karty a linux
3)recense  editoru videa
4)bezpecnostni kamerove systemy
5)dv reseni pro linux pro jednotlivce i firmy.
nevylucuji napsani nejakeho manualu.
necekejte prosim neco dokonaleho. pokusim udelat pro to maximum. jeden
clanek zabere i s ozkousenim asi 15 hodin. a delam to zadarmo jako svuj
konicek.
nezarucuji, ze vse stihnu vcas a ze vse urcite vyjde. tento rok slovo
"urcite" radeji prilis nevyslovuji.
diky vsem, co bleskove pristi den nevydaji clanky na toto tema. bylo na
to casu dost drive a nebylo by to prilis ohleduplne.
diky vsem za pozornost a pomoc
zatim
--
******* Pavel 'Goldenfish' Kysilka ***********
*** Linux&multimedia&dv; PHP, C programator **