php debug v Quante

Marián Kyral marian.kyral na tiscali.cz
Sobota Květen 4 20:22:55 CEST 2002

Dušan Hokův wrote:

> http://quanta.sourceforge.net
>
> Je tam diskuzni forum, treba uz tam podobnej problem nekdo resil.

Tam jsem samozdřejmě byl, ale moc jsem nepochodil. Ješte to zkusím
zformulovat do angličtiny a položit tam.
Nakonec jsem v PHP-HOWTO našel nějaké skripty na debug (zatím jsem neměl
čas zkoušet), ale vypadá to, že quanta pouze vypisuje hlášky, které jí
posílá debugger.

Spíše jsem čekal, že si můžu nastavit, které proměnné se budou
vypisovat, krokování...

No nic, asi skončím u DDD :-(

--
Marián Kyral
email : marian.kyral na tiscali.cz

         checking for intelligent life... not found
                           The Gimp 1.2 (configure)