mgetty chyba pri prijimani faxu

Vladimir Rengevic vlado na grafon.sk
Neděle Květen 5 19:35:19 CEST 2002

 Pekny den ;o)

>   Dekuji vsem za postrehy, pristi tyden to vyzkousim pripadne se zase ozvu :)
> btw. vim ze existuje volba data-only, ale cetl sem v nejake dokumentaci ze
> fax-only neexistuje. Mozna je tedy dokumentace out of date. S tou rychlosti

Ak sa nemylim je to prepinac -f a v manovej stranke je zarucene dlhu dobu,
bola tam uz v roku 94 ked som s Linuxom zacinal ;o))
Jedine ak na nu niekto medzi tym zabudol.

> je to ruzne, mel jsem to puvodne na maximu a na 56kb, ale chova se to tusim
> porad stejne.

Len pre info - "klasicky fax" ide max. rychlostou 9600bps, v pripade
spojenia modem-modem je to 14,4k. Vyssie rychlosti (aspon co ja viem)
sa na fax vyuzit nedaju...

>   Jinak diky za ten napad z lidskou neschopnosti - to nema chybu, vysvetlovalo
> by to totiz proc se to chova nedeterministicky a nektere faxy dojdou a jine ne,
> pripadne ruzne chybove stavy.

No ak nedetekuje faxove volanie malo by to padat stale na tu istu chybu. Jedine ak
sa pri datovom spojeni chyti aj modem oproti ;o) Ale ak to mal byt fax tak asi dost tazko.
Inak s tym prepnutim do "fax only" rezimu by som to skusil (samozrejme ak to nema
vediet chodit aj v datovom rezime). Potom to faxy "zere" bez problemov aj pri inteligentoch
na druhej strane. Ak to ale nespadne na timeout...

Vlado