Instalace RedHat 7.1 na COMPAQ ProLiant 2500

Kiwi kiwi.fon.tis na atlas.cz
Pondělí Květen 6 09:55:46 CEST 2002

Zdravím všechny.
    Mám drobný problém s instalací RedHat 7.1 na Compaq ProLiant 2500 s RAID řadičem Smart Array 2/E. Při standardní instalaci se při spouštění Anakondy zobrazí hláška, že je na počítači nedostatek paměti. Tuto chybu jsem si nalezl na internetu, protože je známá a popsaná. Údajně se má odstranit dopsáním parametru mem=128M (na onom počítači je skutečně 128 Mega Bajtů). To jsem zkoušel několika způsoby (i editací konfiguračního souboru na disketě), ale vždy jsem se dostal do stejné situace a to výpisu hlášky: "Kernel panic: VFS: Unable to mount root fs on 08:41". Lze to nějak odstranit?

    Děkuji za odpověď. Michal Ježek.