Instalace RedHat 7.1 na COMPAQ ProLiant 2500

Michael Mraka Michael.Mraka na GTSgroup.cz
Pondělí Květen 6 10:35:30 CEST 2002

Kiwi wrote:

[prosim, zalamujte radky na <80 znaku :)]

% Mám drobný problém s instalací RedHat 7.1 na Compaq
% ProLiant 2500 s RAID řadičem Smart Array 2/E. Při standardní instalaci se
% při spouštění Anakondy zobrazí hláška, že je na počítači nedostatek paměti.
% Tuto chybu jsem si nalezl na internetu, protože je známá a popsaná. Údajně
% se má odstranit dopsáním parametru mem=128M (na onom počítači je skutečně
% 128 Mega Bajtů). To jsem zkoušel několika způsoby (i editací konfiguračního
% souboru na disketě), ale vždy jsem se dostal do stejné situace a to výpisu
% hlášky: "Kernel panic: VFS: Unable to mount root fs on 08:41". Lze to nějak
% odstranit?

To nesouvisi s pameti ale radicem.
Snazi se namountovat root na zarizeni 08:41, coz je sdc9, a fs tam neni.
To je mi trochu divne, protoze SmartArray radic se tvari jako zarizeni
7[2345]:xx (/dev/ida/*).

Pri instalaci RH7.1 (myslim) potrebujte pro radice SmartArray driver disk.
Konkretne modul cpqarray. Pokud jde o normalni beh, je potreba jadro s
podporou SmartArray nebo initial ramdisk (kde se zavede prislusny modul).

--mm                                                            Michael Mráka