CBQ, prakticky priklad

Marek Barton bivoj na pohoda.com
Pondělí Květen 6 16:15:57 CEST 2002

Dobry den,

> On Mon, 6 May 2002, Jirka Kosina wrote:
> Pokud pouzivate CBQ na stejnem stroji ktery dela NAT mezi 192.168.x.y a
> mezi realnymi IP adresami, budete si jeste muset packety, ktere ze site
> 192.168.x.y do systemu vstupuji, oznacit (MARK, man iptables) a pouzivat v
> cbq.init misto RULE direktivu MARK (pro odchozi traffic)

presne na toto jsem se cca pred tydnem ptal (viz priloha) a zatim bez
odpovedi. Zkusim to rozvest, prosim, opravte me.

pouzivam jadro 2.2.20 a ipchains, takze zkusim oznackavat prichozi packet
z vnitrni site:

/sbin/ipchains -A input -s 192.168.1.115 -m 1

a cbq.init:

DEVICE=eth0,100Mbit,10Mbit
RATE=64Kbit
WEIGHT=6Kbit
PRIO=5
RULE=192.168.1.115,
MARK=1

je to tak dobre? Co myslite tim "misto RULE direktivu MARK" ?
                                 ^^^^^

dekuji

Marek Barton

--predchozi dotaz: