Gnuplot a hladke krivky

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Květen 6 20:04:34 CEST 2002

Ne, smooth pouze prolozi daty krivku, jejiz graf se kresli stejne jako
jakekoliv jine funkce, napr sin(x), tedy pro with lines se udela tolik
bodu, jak je nastaveno samples, a ty se spoji carou. Ja hledam neco jako
with bezier nebo with splines, nebo nejaky parametr pro with lines, aby se
jednotlive casti kreslily jako krivky a ne jako usecky.

Je to jen kosmeticka zalezitost, nastavenim velkeho samples dostanu pekne
grafy, jen je ten eps soubor pak vetsi, nez je nutne a trochu dele se asi
rasteruje. Jen jsem mel dojem, ze to slo a uz se mi to nekdy povedlo, ale
asi to byl vazne jenom dojem.

-- Honza Houstek