Jak namountovat disketu zformátovanou programem 1.66 floppy ?

n_petr na seznam.cz n_petr na seznam.cz
Úterý Květen 7 02:52:35 CEST 2002

Ahoj,
tak jsem si přinesl od kamaráda disketu z Windows98 naformátovanou utilitou
1.66 floppy a já si jí nemohl přehrát ani pod linuxem ani pod Windows XP !!!

Zkoušel jsem namountovat jako vfat, msdos, umsdos, ext2 ... ale nic. Hlásilo
to neznámý file system. Nevíte, jak tohle vyřešit ? (jinak dd if=/dev/fd0
of=/home/zaloha normálně fungovalo, tak jsem si udělal obraz tý diskety na
hdd) Nejspíš mi chybí fs, kterým to je formátované - nevíte, odkud ho
stáhnout a doinstalovat do toho mountu ?

Petr Novák <n_petr na seznam.cz> ... ;-) žabák v linuxu (-;