Jak namountovat disketu zformátovanou programem 1.66 floppy ?

Svasek Milos svasek na boule.cz
Úterý Květen 7 09:07:16 CEST 2002

n_petr na seznam.cz wrote:
> Ahoj,
> tak jsem si přinesl od kamaráda disketu z Windows98 naformátovanou utilitou
> 1.66 floppy a já si jí nemohl přehrát ani pod linuxem ani pod Windows XP !!!
>
> Zkoušel jsem namountovat jako vfat, msdos, umsdos, ext2 ... ale nic. Hlásilo
> to neznámý file system. Nevíte, jak tohle vyřešit ? (jinak dd if=/dev/fd0
> of=/home/zaloha normálně fungovalo, tak jsem si udělal obraz tý diskety na
> hdd) Nejspíš mi chybí fs, kterým to je formátované - nevíte, odkud ho
> stáhnout a doinstalovat do toho mountu ?

Myslim, ze to bude normalni FAT (vfat, mozna msdos pri pouziti fat12).
Co se tyka problemu, tak to bude chtit vyzkouset nekolik parametru pro mount, aby
vedel, ze to neni klasicka 1.44MiB disketa, ale ze ma tech 1.66 (Mimochodem, je to
pekna prasarna takto formatovat diskety. Jsou i jine formaty ...).

Zkuste "blocksize", "cruft", "biosize", "logbufs" ...

BTW: Pokud mohu radit, tak tu disketu vyhod a kamaradovi dej prez hubu ... ;-)

--
Milos Svasek
UNIX System Administrator

GCS d- s: a-- C++ UL+++ P++ L+++ E--- W+++ N+ o-- K-- w---
O M- V- PS++ PE++ Y PGP++ t+++ 5++ X+ R tv- b+ DI-- D+
G e++ h-- r++ y+