SuSE, Debian, FreeBSD

n_petr na seznam.cz n_petr na seznam.cz
Úterý Květen 7 05:15:34 CEST 2002

Ahoj,
chtěl bych se zeptat na praktickou věc... váš názor

Přepoklady: Nejsem programátor (ale sem tam do něčeho dloubnu), nejsem
netadmin a asi nebudu (o net se lehce zajímám)

Jsem "bývalý" windows uživatel. Pod Linuxem jsem začátečník a zvolil jsem si
SuSE a už jsem si ho nepatrně zažil.

1) Mám zůstat nadosmrti u SuSE ?
2) Mám si vyzkoušet i Debian a snažit se tvořit i v něm nebo zůstat u SuSE ?
3) Má cenu pro mě zkoušet FreeBSD, když ho chci jako desktopový systém pro
mě domů ? Něco jsem hledal na netu, ale zatím si myslím, že FreeBSD je
hlavně na servery a tudíž pro mě je k ničemu. Navíc pro něho bude asi daleko
horší podpora softwaru než pro linux. A nebo je FreeBSD ještě mocnější než
linux (hlavně aby bylo user friendly) ?

Jak je to s příkazy a syntaxí - ten kdo umí v Linuxu umí tím pádem i ve
FreeBSD nebo se jedná opět o něco zcela jiného ?

Díky za vyvedení ze tmy, Petr Novák <n_petr na seznam.cz> ... ;-) žabák v
linuxu (-;