SuSE, Debian, FreeBSD

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Úterý Květen 7 07:43:12 CEST 2002

> 3) Má cenu pro mě zkoušet FreeBSD, když ho chci jako desktopový systém pro
> mě domů ? Něco jsem hledal na netu, ale zatím si myslím, že FreeBSD je
> hlavně na servery a tudíž pro mě je k ničemu. Navíc pro něho bude asi daleko
> horší podpora softwaru než pro linux. A nebo je FreeBSD ještě mocnější než
> linux (hlavně aby bylo user friendly) ?

<noflame> FreeBSD se na desktop hodi mene nez linux. Co se serveru tyka,
tak tam jsou schopnosti linuxu a *BSD srovnatelne a zalezi na adminovi, co
preferuje. Pro linux ale existuje vice desktopovych aplikaci, ma lepsi
podporu zarizeni v XFree atd. </noflame>

-- Honza Houstek