RE: Jak namountovat disketu zformátovanou programem 1.66 floppy ?

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Úterý Květen 7 08:19:43 CEST 2002

> Ahoj,
> tak jsem si přinesl od kamaráda disketu z Windows98 naformátovanou
> utilitou
> 1.66 floppy a já si jí nemohl přehrát ani pod linuxem ani pod Windows XP
> !!!
>
> Zkoušel jsem namountovat jako vfat, msdos, umsdos, ext2 ... ale nic.
> Hlásilo
> to neznámý file system. Nevíte, jak tohle vyřešit ? (jinak dd if=/dev/fd0
> of=/home/zaloha normálně fungovalo, tak jsem si udělal obraz tý diskety na
> hdd) Nejspíš mi chybí fs, kterým to je formátované - nevíte, odkud ho
> [...]
Nemountujte ji jako /dev/fd0. fd0 je pro disketu s beznou kapacitou 1.44 MB.
Kdyz se ale podivate do adresare /dev najde te tam jeste dalsi "dev" pro
diskety jinych formatu (fdxxxxx). Nektery z nich je pro kapacitu 1.66 MB.
Nereknu vam bohuzel presne ktery to je, protoze tu momentalne nemam linux po
ruce.

S pozdravem

Josef Vogeltanz
Skoda Dopravni technika s.r.o
Tylova 57, 316 00 Plzen
tel.:+420-019-7736533;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz