Re: RE: Jak namountovat disketu zformátovanou programem 1.66 floppy ?

Oak Oak.brno na seznam.cz
Úterý Květen 7 08:31:37 CEST 2002

Dobrý den,

já bych se rád taky zeptal na formát disket.

Párkrát jsem zahlídl někde zmíňku o možnosti formátovat
v Linuxu fyzicky (nikoli komprese) diskety na 2.88 MB,
ale v dokumentaci jsem nic nenašel a ani žádný z nástrojů
jež jsem zkoušel to neumí. Jak to tedy je?

Zdraví

Oak

Reklama:
Poctenicko pro kazdy den: http://www.novinky.cz