Instalace RedHat 7.1 na COMPAQ ProLiant 2500

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Úterý Květen 7 09:26:27 CEST 2002

Kiwi wrote:
> Proč něco, co funguje v Red Hat 6.2 CZ tedy ve starém OS nefunguje v Red Hat
> 7.1 CZ tedy NOVÉM OS?
>     Včera jsem si s tou plechovkou hrál celé odpoledne a metodou pokus-omyl
> jsem se dostal přes nastavení velikosti paměti, co ale mi nefungovalo dál
> byl onen RAIDový řadič. RH 7.1 ho nedetekoval ani po vložení diskety s
> ovladači vytvořené z originálního CD (podle info přímo na disketě by tam
> podpora pro tento typ řadiče měla být). Pokud jsem ale pustil instalaci RH
> 6.2 tak se instalační program zeptal na další zařízení, kde jsem vybral
> [...]

Dle tvrzeni jednoho vyrobce RAID radicu je v instalatoru RH7.1 chyba,
ta ma za nasledek to, ze i kdyz podstrcite disketu s driverem, tak se
na jeji obsah vetsinou kasle.
V mem pripade byla podpora RAIDu take primo na instalackach, ale tam byl
driver ke starsi verzi radice. A prestoze jsem tomu podhodil disketu
s novym driverem a tvarilo se to, ze ho to pouzilo, tak si instalator
nainstaloval stary driver od sebe a nasledkem toho diskove pole padlo.

	Majkl