GTK+ vs. Qt

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Úterý Květen 7 11:00:16 CEST 2002

On Tue, May 07, 2002 at 10:38:54AM +0200, Martin Spirk wrote:

> A GTK 2.x je/bude nativni, tedy myslim tim jestli to bude vypadat/chovat se
> stejne jako bezne win aplikace?

 Pravdepodobne bylo mysleno, nativne bez dalsich podpurnych protredku
 a patchu, proste to pomoci gcc ve win prekompilujete s libc, glib, libgtk
 (a spol.) a bude to chodit.

 Zkousel jsem par prikladu z GTK 2.0 kopilovat pod win2000 a bylo to
 bez problemu. IMHO je to dalsi zpusob jak psat prenositelne GUI aplikace
 bez nejakeho licencniho "pospineni" :-)

        Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>