Re: Jak namountovat disketu zformátovanou programem 1.66 floppy ?

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Úterý Květen 7 10:24:48 CEST 2002

| Odesílatel: Svasek Milos <svasek na boule.cz>
XP !!!

| vedel, ze to neni klasicka 1.44MiB disketa, ale ze ma tech 1.66
(Mimochodem, je to
| pekna prasarna takto formatovat diskety. Jsou i jine formaty ...).
|
| Zkuste "blocksize", "cruft", "biosize", "logbufs" ...
|
| BTW: Pokud mohu radit, tak tu disketu vyhod a kamaradovi dej prez hubu
.. ;-)

No jeste nez se uchylite k drsnackym metodam, zkuste tohle:

mount -t vfat /dev/fd0u1668 /mnt/floppy

v adresari /dev se podivejte na vsechny zarizeni fd0u* a pokud vam nepojede
ani jedno z tech co tam mate (nebo je tam nemate vubec), tak si je tam
udelejte pomoci mknod (vice viz man mknod, kdysi jsem si tyhle zarizeni
pridaval, ale jsou to tak 2-3 roky tak uz se mne na to neptejte, moderni
distribuce je maji udelane).

Disketa formatovana na 1,72M je kompatibilni ve vsech 3,5" 1,4MB FDD, vyssi
kapacity mohou mit s nekterymi jednotkami problemy. Mimochodem microsofti
DMF format je prave fd0u1722 :)

Zdravi JL