Oznameni: casopis abicko

Vaclav Peroutka vaclavp na s3group.cz
Úterý Květen 7 11:20:58 CEST 2002

Ano, dival jsem se uz rano, je to primo pionyrsky pocin, coz chvalim.

Velky cerny puntik ovsem dostavate za diakritiku. Bud at je casopis cely
hackocarkovy (lepsi moznost) nebo at vypada jako muj email (horsi
moznost). Jenze takovy paskvil, cte se to strasne spatne.

Ale jak vidim, tak ve Vasem emailu umite pouzivat jak hacky, tak carky...

V cem delate sazbu ?

Vasek

--
Vaclav Peroutka