Oznameni: casopis abicko

Leos Literak literakl na centrum.cz
Úterý Květen 7 11:30:13 CEST 2002

Ahoj,

diky :-)

Vaclav Peroutka wrote:
> Ano, dival jsem se uz rano, je to primo pionyrsky pocin, coz chvalim.

co mas na mysli? Pokud si pamatuji, tak clanky jsou
psany s diakritikou. Mozna tam obcas nektery autor
zapomnel nejaky ten hacek, ale to se spatne hleda ..

Pokud mas na mysli bookmarky v PDF, ktere skutecne
neobsahuji pismenka s carkami, tak zde se jedna
o NERESITELNY problem PDF. Viz ceska konference o
docbooku.

> Velky cerny puntik ovsem dostavate za diakritiku. Bud at je casopis cely
> hackocarkovy (lepsi moznost) nebo at vypada jako muj email (horsi
> moznost). Jenze takovy paskvil, cte se to strasne spatne.

docbook+dsssl+openjade

> V cem delate sazbu ?

	Leos

--