Nekde je chyba v PDF - Re: Oznameni: casopis abicko

Vaclav Peroutka vaclavp na s3group.cz
Úterý Květen 7 11:54:39 CEST 2002

Ja to zkusil znovu, zajimalo by mne, kde je chyba. Ja ten prvni unahleny
zaver udelal po otevreni v XPDF version 1.00 - viz prilozeny obrazek.

Tam je skutecne text s polokritikou. Carky jsou OK, hacky chybi.

Nacez nyni jsem zkusil text otevrit v Acrobat Readeru - tady je to ovsem
v pohode jak ma byt.

Tak nevim. je pravda, ze postupem "cslatex, dvips, ps2pdf" vytvoreny
text je v pohode v Adobe AR, ale v XPDF tam nevidim nic jenom obrazky.
Takze asi nejaky dalsi problem s XPDF ? Pak se omlouvam za unahleny zaver.

Mimochodem, jak jinak z Latexu vytvorit pdf s obrazky ? Tim vyse
uvedenym zpusobem trva renderovani v AAR nejak dlouho a ty fonty taky
nejsou na obrazovce podle predstav ?

Vasek

--
Vaclav Peroutka