SuSE, Debian, FreeBSD

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Úterý Květen 7 12:15:02 CEST 2002

> Jsem "bývalý" windows uživatel. Pod Linuxem jsem začátečník a zvolil jsem
> si
> SuSE a už jsem si ho nepatrně zažil.
>
> 1) Mám zůstat nadosmrti u SuSE ?
Pokud vam neni proti srsti si obcas zaplatit upgrade novejsi verze (kdyz uz
o ni opravdu stojite). Rekl bych, ze SuSE Linux je celkem dobre propracovana
distribuce na desktop, s dobrou podporou cestiny, dobra na "rozjezd" pro
zacatecnika i pro dalsi setrvani u teto distribuce. Pokud jde o ty penize -
je to primo umerne k pohodlnosti ci k vynalozene namaze okolo tohoto OS
(Neplati jen pro SuSE). Podobne vlastnosti najdete u Mandraku a RH.

> 2) Mám si vyzkoušet i Debian a snažit se tvořit i v něm nebo zůstat u SuSE
> ?
>
> 3) Má cenu pro mě zkoušet FreeBSD
Asi ne, neni to co si predstavujete, ci to co od nej ocekavate.

Josef Vogeltanz
Skoda Dopravni technika s.r.o
Tylova 57, 316 00 Plzen
tel.:+420-019-7736533;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz