Nekde je chyba v PDF - Re: Oznameni: casopis abicko

Sremr Petr Petr.Sremr na vosrk.cz
Úterý Květen 7 14:39:01 CEST 2002

> Nacez nyni jsem zkusil text otevrit v Acrobat Readeru - tady je to ovsem
> v pohode jak ma byt.

Je to mozne, Ja to mam zase obracene, nekde v Acrobatu mam spatne
mapovane fonty.

> nejsou na obrazovce podle predstav ?

Celkem vpohode. Nejprve dvips a pote Acrobat Distilerem
prevest na PDF. Ovsem to chce ten distiler. :-) Pro ps2pdf je
potreba mit spravne mapovane fonty a spravne nastaven ghostscript.
To se mi jeste nepodarilo. Posledni, u me osvecena metoda je pouzit
pdflatex (pdfcslatex). Ovsem obrazky je potreba mit ve formatu PDF ne
EPS (zladne i nektere dalsi bitmapove, ale ...). Alespon u me (RH7.0
bez nejakeho dalsiho nastavovani) jsou fonty a obrazky perfektni.

S pratelskym pozdravem

Petr Sremr
VOS a SPS Rychnov n.Kn.
email: sremr na vosrk.cz