Nekde je chyba v PDF - Re: Oznameni: casopis abicko

Vaclav Stepan w na linux.fjfi.cvut.cz
Úterý Květen 21 11:57:02 CEST 2002

On Tue, May 07, 2002 at 11:54:39AM +0200, Vaclav Peroutka wrote:
> Ja to zkusil znovu, zajimalo by mne, kde je chyba. Ja ten prvni unahleny
> zaver udelal po otevreni v XPDF version 1.00 - viz prilozeny obrazek.
>
> Tam je skutecne text s polokritikou. Carky jsou OK, hacky chybi.
>
> Nacez nyni jsem zkusil text otevrit v Acrobat Readeru - tady je to ovsem
> v pohode jak ma byt.
>
> Tak nevim. je pravda, ze postupem "cslatex, dvips, ps2pdf" vytvoreny
> text je v pohode v Adobe AR, ale v XPDF tam nevidim nic jenom obrazky.
> Takze asi nejaky dalsi problem s XPDF ? Pak se omlouvam za unahleny zaver.

> [...]

No, ted doufam, ze sebe nebude delat uplnyho troubu :-)

Dalsi plati na me instalaci teTeX-0.99:

Pokud pouzijete ciste cslatex -> dvips -> ps2pdf, budou ve vyslednem pdf
bitmapove fonty a bude to hezke pouze v ghostview.

Pokud ukecate latex, ze byste rad PS fonty, treba:
\usepackage{pslatex}
a pote to prozenete dvips a ps2pdf, vyleze pri korektne nastavenem ps2pdf
pdf mensi, s vektorovymi fonty a hezky citelne v Acrobat Readeru.

Pokud ten samy zdrojovy soubor (ted neberme v uvahu obrazky) prozenete
pdfcslatex, dostanete pri korektnim nastavenim pdf IMHO lepsi ci srovnatelne.
Muzete navic primo nastavit takove ty veci jako autora, udelat bookmarks,
thumbnails, nechat si udelat klikaci odkazy a takove ptakoviny.

Co se generovani thumbnails a prevodu na pdf tyce, IMHO se vyplati upgrade
na posledni stabilni GS.

Pekny den
--
Vaclav Stepan