Casopis o linuxu - jedine na CD?

Karel Salavec karels na pc163.gr.ph.ct.cz
Úterý Květen 7 14:58:58 CEST 2002

Dne út 7. květen 2002 12:45 jste napsal(a):

> Rekneme, ze CD by vychazelo mesicne. Problem je, ze bezpecnostni zaplaty
>   je velmi vhodne instalovat co nejdrive od jejich vydani - po mesici uz
> je nemusi byt kam instalovat.

Tot pravda cista :-)

> A dalsi "zajimavy" software byste tam chtel davat v jake forme?
> Kopirovat tam redhati rawhide? To by vam susaci ani debianisti asi ruce
> neutrhali... Nebo zdrojaky at si to kazdy kompiluje sam? Tim byste
> prisel o dost potencialnich zajemcu - zacatecniku. Kazdy ma totiz jine
> preference a vyhovet vsem neni mozne, coz na nasem malem trhu muze byt
> dost podstatny problem. A to uz vubec nerozebiram otazku, co je pro koho
> zajimavy software.

Ja bych to videl asi tak, ze by bylo vzdy tematicke CD (bezpecnost, muzika,
video, ...). A pokud by k tomu byly prelozene man/info stranky ...
A pripravit z toho balicky pro jednotlive distribuce (casto byva jen tarball).
Koneckoncu - pokud by redakce roota neprotestovala (hola, hola, zdravim!),
dalo by se dat tam veci ze softwarove sklizne a security progz ...

Vse, prosim, jen IMHO :-)))

> Michal Ludvig

Karel Salavec