pod utokem - prosim pomoc

Ondrej Tuma konference na tsystemsweb.cz
Úterý Květen 7 16:04:32 CEST 2002

Dobry den,

prosim o radu, jsem v uzkych, router ktery byl pod utokem, je stale ne
zcela city, tedy prosel jsem vsechny mozne soubory vsechny mozne
adresare, a vse mozne co tam nepatrilo sem smazal, tedy zalohoval k sobe
na pc.

Udelal jsem sript ktery me posila mail pokud nekdo (neco) spusti
/etc/profile - spousti se pri prihlaseni, obcas zjistim ze se tak stane,
posila se mi vypis prohramu w, jenomze ten je uplne prazdny, tedy jako
kdyby nebyl nikdo prihlasen a stejne tak se mi posila  vypis programu ps
-ax, ale tam taky zadny podivny proces nebezi.

Jenom se kdesi na disku, vytvori adresar / a v nem nekolik souboru s
nekolika binakrakama a sriptem.

neznate to nekdo.

Dekuji moc
--
Linux, the operation system from the top of the world.       Ondrej Tuma
privat: ondra.tu na tsystemsweb.cz    konference: konference na tsystemsweb.cz