pod utokem - prosim pomoc

Úterý Květen 7 18:33:41 CEST 2002

On Tue, 7 May 2002, Ondrej Tuma wrote:

> Udelal jsem sript ktery me posila mail pokud nekdo (neco) spusti
> /etc/profile - spousti se pri prihlaseni, obcas zjistim ze se tak stane,
> posila se mi vypis prohramu w, jenomze ten je uplne prazdny, tedy jako
> kdyby nebyl nikdo prihlasen a stejne tak se mi posila vypis programu ps
> -ax, ale tam taky zadny podivny proces nebezi.

Profile se muze cist pri spousteni nejakych obycejnych skriptu v systemu.

Nainstalujte si z CD stejny system (tj. stejne baliky), udelejte MD5SUM a
porovnejte s routerem.

Na routeru nicemu neverte, nejlepe je nabootovat z nejakeho CD (u RH
SysAdm CD, u SuSE treba LiveEval).

--
                        Milan Keršláger
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz