přechod na RedHat 7.3

root antonin.kolisek na centrum.cz
Úterý Květen 7 20:43:08 CEST 2002

Zdravím vás,
 dnes jsem si nainstaloval RH 7.3 a mám již pár
postřehů a nesrovnalostí. Možná něco dělám špatně..nevím.

1) v kde-3 se mi v panelu nabídky neukazují všechny aplikace, nicméně
    dám-li Editor nabídky - ty odkazy tam jsou (jen nejsou vidět :o)) nevíte
    čím by to mohlo být?
2) kompiloval jsem si Kxicq2 pro kde3 a je zde problém ten, že je prosté
    jakékoli ikony - žádné ikony nejdou zobrazit (je tam jen zelený otazník)

3) jinak to zatím vypadá v celku dobře...snad to tak potrvá i nadále

Tak jdu zase nastavovat. Pokud by mi někdo na mé nesrovnalosti jakkoli
poradil, budu velmi rád.Děkuji.

S pozdravem Antonín Kolísek

--
akolisek na centrum.cz