Logitech Cordless MouseMan Optical

Faltynek Pavel xfalty01 na dcse.fee.vutbr.cz
Pátek Květen 10 21:07:08 CEST 2002

On 9 May 2002, Radek Liboska wrote:

> Asi vas nepotesim, ale ja jsem v RH7.1 zprovoznil zminenou mys na USP
> portu tak, ze jsem ji proste zasunul do USB konektoru.
>
> podpora USB je standardni, jako modul.
>
> R. Liboska

To jste me opravdu nepotesil :o) Ja si cvicne prekompiloval jadro,
zaskrtal jsem tam vsechny mozne USB volby. Ted to pri startu sice hlasi o
par radku (ohledne USB hubu a podobnych) navic, ale mys je mrtva.
v /proc/bus/usb (nebo podobne) nic neni. Musi se primountovat jako
devfsusb (nebo podobne, vycetl jsem to z dokumentace u kernelu), pak jsou
tam nejake devices a drivers (nebo podobne :o) ale jsou prazdne.

Cili zrejme jsem si jako hloupy uzivatel "poskodil" USB a uz to
nerozchodim :o(

pf