Obmedzenie trafficu podla poctu uzivatelov

Igor Jankov jankov na elinebgza.sk
Čtvrtek Květen 9 14:51:20 CEST 2002

Zdravim,
chcel by som vediet ci je mozne vytvorit
obmedzenie pre http a ftp podla aktualneho
poctu uzivatelov:
Na lokalnu siet je prihlasenych X uzivatelov,
z toho Y je na internete (http alebo ftp,Y je teda pohiblive cislo),
potreboval by som nastavit obmedzenia tak,
aby rychlost prenosu z internetu bola pre kazdeho
uzivatela Y rovnaka (MaxSpeed/Y, ked sa pripoji/odpoji
 uzivatel, tak sa zmeni aj Y - v realtime).
Uzivatelov X, ktori nie su na internete neobmedzovat!
A este aby toto obmedzenie fungovalo len od 8.00 do 18.00.
Lokalna siet bezi na W2k a pristup na net je cez
FreeBSD router je to mozne?
Vdaka za kadzu radu
                                      Igor