Obmedzenie trafficu podla poctu uzivatelov

Ondrej Tuma konference na tsystemsweb.cz
Čtvrtek Květen 9 17:43:58 CEST 2002

On Thu, May 09, 2002 at 02:51:20PM +0200, Igor Jankov wrote:
> Zdravim,
> chcel by som vediet ci je mozne vytvorit
> obmedzenie pre http a ftp podla aktualneho
> poctu uzivatelov:
> Na lokalnu siet je prihlasenych X uzivatelov,
> z toho Y je na internete (http alebo ftp,Y je teda pohiblive cislo),
> potreboval by som nastavit obmedzenia tak,
> aby rychlost prenosu z internetu bola pre kazdeho
> uzivatela Y rovnaka (MaxSpeed/Y, ked sa pripoji/odpoji
>  uzivatel, tak sa zmeni aj Y - v realtime).
> Uzivatelov X, ktori nie su na internete neobmedzovat!
> A este aby toto obmedzenie fungovalo len od 8.00 do 18.00.
> [...]

Na freebsd si nejsem jisty, nikdy jsem to nedelal, zkuste konferu
freebsd.cz, jinak na linuxu tuhle vec umi cbq.

--
Linux, the operation system from the top of the world.       Ondrej Tuma
privat: ondra.tu na tsystemsweb.cz    konference: konference na tsystemsweb.cz