hosts.allow a ssh

Deus Silencio deus.silencio na seznam.cz
Čtvrtek Květen 9 14:52:36 CEST 2002

Dobrý den,
mám následující problém: Používáme ssh pro připojování našich externích
zaměstnanců k firemnímu serveru. V souboru hosts.allow jsou vyjmenovány IP
adresy, odkud je možné připojení (např sshd:  10.20.30.40, neco.nekde.cz) a
v hosts.deny je direktiva ALL: ALL. Vše fungovalo OK, nyní jsem ovšem přidal
další záznam a... nefunguje :-(( a to jsem zadal jak doménové jméno tak IP
adresu. V messages je toto:

pc1 sshd[925]: connect from neco.nekde.cz
pc1 sshd[925]: log: Connection from 10.20.30.40 port 637
pc1 sshd[925]: log: Connection from neco.nekde.cz not allowed.
pc1 sshd[925]: fatal: Local: Sorry, you are not allowed to connect
1,Nevím už kde hledat zádrhel, nevíte někdo jak na to?
2, Existuje nějaká utilitka kterou bych mohl nasimulovat připojení z
libovolné IP adresy (10.20.30.40)? Nemusel bych kolegu obtěžovat po každé
změně konfigurace, kdy žádám ověření.

Děkuji
D.S