PCI: System does not support PCI

Čtvrtek Květen 9 16:07:01 CEST 2002

On Thu, 9 May 2002, Jan Korbel wrote:

> zdravim.
> davam dohromady firewall ze starsiho pocitace (je to k6 mozna i k6-2) a
> narazil jsem na zajimavy problem.
>
> pri prelozeni a nabootovani noveho jadra jsem nerozjel sitovky (realtek8139)
> a po dlouhem experimentovani s ruznymi jadry 2.4.18 jsem si vsim
> nasledujiciho rozdilu logovani pri bootu:
>
> 2.4.18
> PCI: PCI BIOS revision 2.10 entry at 0xfdb31, lastbus=0
> PCI: System does not support PCI

O tomhle jsem zde uz slysel. Nekdo si stezoval, ze po upgrade jadra (RH) z
updates prestalo PCI fungovat. Bude se jednat asi o nejakou
nekompatibilitu novejsiho jadra, protoze ja jsem s tim problemy nikde
nemel a skutecne se ozvat (alespon tusim) jen 1 clovek.

Zkusil bych relevantni konferenci, tj. treba linux-kernel nebo se podivat
do Bugzilly (u RH: http://bugzilla.redhat.com/bugzilla/).

--
                        Milan Keršláger
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz