PCI: System does not support PCI

Petr Hodan thalez na admins.cz
Čtvrtek Květen 9 21:58:13 CEST 2002

Zdravim,

uplne s tim sem se setkal u jednoho P 233 MMX, nejaka noname intel
deska... Jadro z distribuce jelo ok, ale jakmile sem prekompiloval novy,
tak to proste nejelo a jadro pri bootu hlasilo ze system nema PCI bus...

Reseni:

PCI access mode: BIOS (volby v jadre sou Any/Direct/BIOS)

Pak to fachcilo uplne v pohode...
(testovano na 2.4.18, i 2.4.18-ac3)

Zdravi

Petr THaleZ Hodan