Teac CD-524E a CD-ROM 52x

OldFrog oldfrog na volny.cz
Pátek Květen 10 22:30:07 CEST 2002

Vypalovacka pouziva SCSI emulaci, dostupna je pro zapis
jako SCSI zarizeni napr. /dev/sg0 a pro cteni a mountovani jako
napr. /dev/scd0 a /dev/sr0. Oproti tomu ctecka nemusi emulaci
pouzivat, ale muze. Podle toho je pak dostupna jako napr. /dev/hdd
nebo /dev/scd1 a /dev/sr1. Uvedte prikazy, ktere jste k mountu
pouzil a vystup prikazu cdrecord -scanbus (jako root).

OldFrog.