Teac CD-524E a CD-ROM 52x

Ondrej Tuma konference na tsystemsweb.cz
Sobota Květen 11 19:58:04 CEST 2002

Ono to může být v hw, na už ani nevím jaké desce, se s Teacem to aopenko
prostě nesneslo, buď nenaběh počítač, nebo hlásil chybu v klávesnici
apod. Zkoušely to u výrobce a zjistili že to je nějaká chyba teac vers.
aopen na jedne kšandě, prostě nejde.

--
Linux, the operation system from the top of the world.       Ondrej Tuma
privat: ondra.tu na tsystemsweb.cz    konference: konference na tsystemsweb.cz