Logitech Cordless MouseMan Optical

Radek Liboska liboska na tereza.uochb.cas.cz
Sobota Květen 11 20:26:37 CEST 2002

> Cili zrejme jsem si jako hloupy uzivatel "poskodil" USB a uz to
> nerozchodim :o(

Pouzil jsem standardni jadro z distribuce, z RPMka, ale nevylucuji,
ze jsem upgradoval (zase na standardni jadro z redhatiho upgrade).
Nic jsem nekompiloval, nic jsem nikam nemontoval.

Kernel: 2.4.9-12

lsmod rika toto:
hid                    19056   0 (unused)
mousedev                4416   1
input                   3808   0 [hid mousedev]
usb-uhci               21696   0 (unused)
usbcore                51584   1 [hid usb-uhci]

usbview naslo mys Logitech (USB mouse) na USB UHCI Root Hub

V XFree86 configu je mys jako IMPS/2 na /dev/mouse
pricemz /dev/mouse je link na :
crw-------    1 root     root      13,  63 Mar 24  2001 /dev/input/mice

v modules conf je jedina vec, tykajici se usb:
alias usb-controller usb-uhci

netusim, jak se to nakonfigurovalo, mozna jsem na to pustil kudzu?
skoro bych se vsadil, ze ano, ale skleroza....

nemuze to take ovlivnit vypnuti/zapnuti USB v BIOSu?

                 R. Liboska