Emulace dosu a dosove hry z dob .486 poradi nekdo mimo konferenci ?

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Sobota Květen 11 22:04:41 CEST 2002

| Odesílatel: Kroko <kroko na centrum.cz>
|    prosim, poradi mi nekdo jak rozbehat nekolik her z dosu z dob 486
| (SimFarm, UGH, Pehisto) , pod RH 7.1 mimo tuto konferenci ?

Myslím, že je to vhodné i do konference.

Nejjednodušším řešením je dosemu s dr-dos 7.03 image (můžu vystavit, skoro
500k tgz, free pro dosemu, viz www.lineo.com - tam je to ale 7MB .img).
Nastavte 100% cpu power v konfiguraci. Pokud jde hra agresivně po hw,
zkuste si pohrát s rezervací irq, portu a dma, osvědčilo se mi nastavit CPU
jako 286 (ikdyž je to nedokumentováno). Pokud ani to nepomůže, pak jedině
zkuste dos z win4lin (ikdyž i zde to vidím skepticky), nebo rovnou emulátor
vmware. Ale aby vás to nepřekvapilo, některé věci dokáží emulátor skoro
zastavit (např. hw test hwinfo, MS LANMAN dosovský síťový klient a pod),
hry jsem nezkoušel.

Zdraví JL.