jak vytvorit linux na 2 disketach?

Miroslav Dvořák Miroslav.Dvorak na vsb.cz
Neděle Květen 12 00:04:58 CEST 2002

On Sat, 11 May 2002, Jaroslav Ille wrote:

> Potřebuji vytvořit vlastní diskety boot a root, ale nemohu nekde najit
> žádný příklad (spíš asi zadávám do googlu špatné klíče).
> Co potřebuji:
> 1. přeložit vlastní jádro s podporou TCP a konkrétních 2 typů síť karet a
> dát ho na disketu jako boot disk (to bych jakž takž zvládal ....)
> 2. vytvořit disk root s množinou programů a utilit. Tady vůbec nevím.

Zkuste použít Slackware boot disky, nebo HOWTO odsud:

    http://www.npac.syr.edu/users/bernhold/homepage/custom-boot.html

> Stačil by mi link na nějaký příklad, případně jak na to.

Mirek

--
http://home.vsb.cz/Mirecek    ICQ#: 73745815      GSM: +420-603-851144
PGP key fingerprint: 22D8A2E31E93AD18C8A8 A318C71250D00B875C8E