jak vytvorit linux na 2 disketach?

Peter Ronai peter.ronai na dionach.com
Středa Květen 15 14:46:03 CEST 2002

> No, trochu nechapu, proc kvuli 50kb programku musim mit 2 diskety!

da sa to aj na jednu:

staci mat na tej diskete 3 subory:
jadro (bzImage alebo vmlinuz alebo ako si ho nazvete)
image file (image.gz)
syslinux.cfg

pokial sa posnazite tak sa to tam zmesti v pohode
ak to nechcete docielovat nejakym drastickym sposobom z redhatu alebo
pod. (myslim pri vytvarani image.gz = obraz root fs), skuste coyotelinux
a makenite si disketu z toho pricom doporucujem shave-off na routerovej
funkcionalite v danom projekte a nahradit to vasim programom

v kazdom pripade sa mi zda dobry napad pri floppy distrach bezat z
ramdisku. Ono root na /dev/fd0 moze byt trochu problematicky a to
bootovanie na dalsi raz uz nemusi prebehnut - diskety su dost haklive
hlavne pokial sa do nich snazime narvat 1.44 presne :(

dz